fbpx

Episor Bantu Mengatasi Masalah Sakit Belakang Dan Sakit Lutut

Baru – baru ni saya diberi satu unit makanan tambahan atau nama omputihnya (English) supplement. Episor nama produk tersebut. Jadi sebelum membuat ‘eksperimen’ terhadap diri sendiri, saya membuat beberapa carian di atas talian.

Kehidupan harian saya amat aktif, bayangkan dari rumah nak ke pejabat saya perlu memandu sekitar 3o minit ke 40 minit. Di pejabat memang perlu menghadap komputer dan terlibat dengan meeting. Lalui perkara ni buat saya kerap sakit belakang dan balik je rumah, mengantuk keletihan.

Sebelum saya cerita apa kesannya ubat ini kepada saya, mari saya bercerita sikit tentang produk ini. Ala, sekejap je baca tu.

Sejarah.

“Episor” adalah gabungan nama dua herba Epimedium Sagittatum (Horny Goat Weed) dan Psoralea Corylifolia (Bu Gu Zhi)  yang sangat tinggi khasiat dalam perubatan tradisional. Ia adalah herba yang telah diuji dan dibuat kajian sejak zaman dulu lagi di kalangan tabib, saintist dan chemist.

Dua herba ini telah telah dikaji secara klinikal sejak dari tahun 2008 lagi.

Manfaat.

Berdasarkan bacaan-bacaan artikel di internet, herba-herba yang ada dalam Episor  ini dikatakan membantu mengatasi masalah kesihatan seperti ini.

Manfaat bagi Suami Isteri
Manfaat bagi Suami Isteri

Selain itu, Episor juga dikatakan boleh membantu:
1. Membantu menguatkan badan
2. Memberi tenaga tambahan
3. Membantu meringan dan memulihkan proses kesakitan lutut dan sakit badan
4. Membantu melewatkan proses-menopouse
5. Membantu proses pemulihan masalah-mati-pucuk
6. Menguatkan tulang dan menjaga kesihatan sendi
7. Mengurangkan Inflamasi
8. Juga Mengatasi masalah sakit belakang

Kesan Amal Episor

Saya baru sahaja mencuba Episor ni ada dalam 4 hari. Kesan dia memang best! Badan dah kurang letih-letih dan sakit belakang saya dah kurang.

Baru 4 hari je beb! Rupanya ramai lagi dah ada feedback yang baik. Macam kat bawah ni.

This slideshow requires JavaScript.

DISCLAIMER: *Product result is not typical. Individual result may vary.”

Macam Mana Nak Beli?

Episor ni ada jual kat farmasi terpilih tau, sebab dia memang ada sijil dari KKM Malaysia. So kiranya selamat untuk dimakan.

Harga pasaran: RM 180 Semenanjung / RM 190 Sabah Serawak

Tapi sekarang ni ada promosi tau.

Penghantaran PERCUMA dan juga ada Ada Jaminan Pulangan Wang.  (Tertakluk pada terma dan syarat.)

Boleh la bagi mak ayah satu, kita guna satu. Benda baikkan. Siapa taknak tengok orang tua kita sihat.

Betul kan? Jangan tunggu lagi ya, sementara ada Promosi ini. Jangan risau, ada JAMINAN PULANGAN WANG tau.

Leave a Comment

CommentLuv badge

Pin It on Pinterest

Share This